Основні технології
1. Репрезентативні масові опитування населення:
- за місцем проживання в техніці особистого інтерв'ю/роздавального анкетного опитування із заповненням запитань різного обсягу та складності респондентами (вибірки репрезентують населення окремих населених пунктів, адміністративних районів, ОТГ, виборчих округів/ділянок, зон обслуговування та ін. об'єктів);
- телефонні опитування;
- опитування населення на вулицях;
- опитування на робочих місцях.
2. Опитування цільових груп за спрямованою вибіркою (опитуються відвідувачі магазинів, ярмарків тощо; представники електорату певних партій/політиків або їхні противники та ін.).
3. Опитування експертів (представників дрібного та середнього бізнесу, менеджерів великих, середніх та дрібних підприємств та фірм, банків тощо).
4. Групові фокусовані інтерв'ю (6-12 осіб у одній фокус-групі).
5.Глибинні інтерв'ю.
6. Вибіркові репрезентативні спостереження реальних ситуацій, фактичної поведінки (у т. ч. реєстрація реакції на подію, вербальну чи фактичну поведінку політика, рекламу; фіксація асортименту, цін тощо).
7. Контент-аналіз повідомлень ЗМІ (текстів, відеоряду).
Результати досліджень можуть бути подані:
- на електронних носіях у вигляді баз даних у форматах файлів, узгоджених із замовником;
- у вигляді інформаційно-аналітичних довідок та наукових звітів, таблиць відсоткового розподілу, графіків, діаграм тощо.